به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران به مناسبت برگزاری این رزمایش برگزار کرد، با بیان اینکه 26 گردان بیت المقدس در این رزمایش شرکت می کنند، اظهار داشت: گردان های شرکت کننده در این رزمایش پس از گذراندن آموزش های لازم، در این رزمایش به باز آموزی این اقدامات می پردازند.
وی گفت: این رزمایش اهداف 10 گانه ای همچون ترویج ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را به دنبال دارد، زیرا ما معتقد هستیم که رزمندگان ما عقبه ای به نام 8 سال دفاع مقدس دارند که نیاز است آن را به نسل آینده منتقل سازند.
مولایی ادامه داد: باز آموزی تکنیک ها، ارتقای سطح آمادگی نیروهای بسیجی در برخورد با حوادث غیرمترقبه را از دیگر اهداف این رزمایش برشمرد و گفت:‌ البرز استانی است که همواره با حوادث گوناگونی همچون سیل، بهمن و ریزش سنگ از کوه مواجه است.
وی بیان داشت: ایجاد وحدت و همدلی نیروها با فرماندهان و تمرین فراخوانی برای رده ها به صورت فردی و یگانی و همچنین افزایش توان بسیجیان برای دفاع از مردم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و حوادث غیرمترقبه از دیگر این اهداف است.
فرمانده سپاه استان البرز تمرین مشارکت با سازمان های فعال در حوادث غیرمترقبه و حوزه های دفاعی، ارتقای توان بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار و افزایش مهارت و دانش تخصصی گردان های بیت المقدس را از دیگر اهداف این رزمایش برشمرد.
وی گفت: ماموریت این رزمایش از ساعت 7 صبح فردا تا پایان روز جمعه به مدت 2 روز در قالب قرارگاه امام هادی (ع) نواحی در موقعیت های پادگانی خارج از شهر انجام می شود.
مولایی افزود: این رزمایش توسط نواحی سپاه امام حسین (ع)، امام رضا (ع)، امام سجاد(ع)، امام هادی (ع)، ساوجبلاغ، نظراباد، اشتهارد و امام محمدباقر (ع) بخش آسارا برگزار می شود.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.