حجت‌الاسلام محمدرضا معینی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این گفتمان ها یکی از اقدامات اثر گذار این حوزه جهت ایجاد تحول فکری و فرهنگی در سطح استان البرز است.
وی اظهار داشت:این گفتمان ها توسط روحانیون مستقر البرز و ادارات تبلیغات اسلامی در سطح مساجد و مدارس استان برگزار شده که با استقبال خوب مخاطبان به‌ویژه دانش آموزان روبه رو شده بود.
وی،موضوعات اصلی این گفتمان ها را بصیرت افزایی، بیان ویژگی های اخلاقی ائمه اطهار (ع)، اسلام و آموزه های آن، عفاف و حجاب، حقوق زن در اسلام ویژه هیئت های مذهبی، پاسخ به شبهات دینی، مهارت های زندگی، سبک زندگی اسلامی و مشاوره قبل از ازدواج عنوان کرد.
معینی،یکی از اقدامات اثر گذار سازمان تبلیغات اسلامی را اجرای گفتمان دینی برشمرد و گفت: تجربه به خوبی نشان داده که گفتمان چهره به چهره مهم ترین راه تحول فرهنگی اثر گذار است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز،نقش روحانیون مستقر را در اجرای برنامه های فرهنگی در این استان خوب ارزیابی کرد و گفت: این معاونت تلاش می‌کند که فعالیت این روحانیون برای تحول فرهنگی و جذب اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به ارزش های اصیل اسلامی باشد.
این مسئول نیاز جامعه را به روحانی دلسوز و فعال ضروری برشمرد و گفت:در صدد هستیم که در صورت همکاری مسئولان، تعداد روحانیون مستقر را افزایش دهیم.
در زمان حاضر 70 روحانی مستقر در استان البرز فعالیت می کنند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.