آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز دوشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان البرز و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: امروز شاهد آن هستیم که  زندان‌های آمریکا بیش از ۹۲ درصد مبتلا به کرونا داشته و اساسا برای جان انسان‌ها ارزشی قایل نیستند.
وی ادامه داد: ازاقدامات انجام‌شده در قالب طرح تحول قضایی استان البرز  نیز قدردانی می شود و  این اقدامات که ناشی از انتصاب افراد شایسته و با روحیه جهادی و انقلابی در مسوولیت‌های قضایی است می‌تواند نویدبخش عدالت برای همگان باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی تشکیل «قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری البرز» را اقدامی شایسته در دادگستری استان دانست و گفت : این قرارگاه توفیق جهادی عمل کردن را به دستگاه قضایی می‌دهد چراکه قرارگاه باید همه‌جانبه و در همه عرصه‌های موردنظر وارد عمل شده و برنامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه منابع طبیعی و اراضی ملی باید با این قرارگاه حفظ و صیانت شود، یادآورشد: از ملامت، ملامت کنندگان ناراحت و خسته نشوید که نمی‌شوید و با اهتمام فعالیت کنید که می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در البرز  با پیشنهاد تشکیل کارگروه شناسایی معضلات در دادستانی مرکز استان گفت: این کارگروه می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و گروه‌های مردمی در شناسایی موضوعات به دادستانی کمک کند و زمینه را برای ورود مدعی‌العموم باهدف جلوگیری از تضییع و دفاع از حقوق عامه فراهم کند.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج در این دیدار پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی بر توزیع نظام‌مند کالاها و برخورد قاطع با محتکران تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.