حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان فردیس افزود: به علت شیوع ویروس کرونا  بعضی از کسب و کارها،کارگران فصلی و روز مزد دچار آسیب اقتصادی شدند لذا کسانی که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، وارد میدان شده و از طریق قرارگاه مواسات به نیازمندان کمک کنند.

وی ادامه داد: مردم ما همیشه و در همه حال با حس نوعدوستی و انسان دوستانه خود به کمک نیازمندان شتافته و انتظار می رود در این حرکت خداپسندانه نیز یاری رسان این قشر باشند.

ایمانی با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه گفت: در این رزمایش کمک و مساعدت به همنوعان در اقصی نقاط شهرستان انجام می‌شود و باتوجه به تاکیدات صورت گرفته، کمک‌های جمع‌آوری شده در هر منطقه در همان منطقه و براساس شناسایی‌های انجام شده درمورد افراد بی بضاعت و نیازمند توزیع شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: چهارهزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)و ۲ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی شهرستان فردیس از خدمات بهره می برند.

ایمانی افزود: افراد بی بضاعت دیگر نیز در این شهرستان هستند که هنوز شناسایی نشدند با کمک های میدانی سپاه فردیس در جهت شناسایی افراد گام موثری بر می دارد.

 چهار هزار نفر نیازمند در فردیس شناسایی شدند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس نیز گفت: تاکنون چهارهزار نفر افراد نیازمند توسط سپاه در محلات مختلف فردیس شناسایی شده اند.

سرهنگ احسان علیزاده افزود:  با برپایی ۲۰ چادر در این شهرستان کمک های مردمی جمع آوری می شود.

وی بیان داشت: مستاجران اماکن تجاری متعلق به سپاه فردیس از پرداخت اجاره بها یک ماه معاف شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.