محمدحسین خلیلی اردکانی روز یکشنبه در یکصدوهشتادو نهمین  نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج  با اشاره به مجاهدت های مدافعان سلامت افزود:  انتظار می رود شهرداری کرج به خاطر تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت یکی از خیابان های این کلانشهر را به نام «مدافعان سلامت» نامگذاری کند.

وی اظهار داشت: از مجاهدان و تلاشگران و ایثارگران جامعه پزشکی و پرستاری و ارگانهای دیگر و از پرسنل و مدیران خدوم و پیشتاز شهرداری و کارگزارانی که در عرصه خدمت رسانی و ارگانهای دیگر در زمینه های گوناگون به مردم شهر در دورانی که همگی در خودمراقبتی بودیم، تشکر می کنم.
خلیلی اردکانی گفت :  امروز با ابر چالش ملی و پاندمی بین المللی روبرو هستیم که در کنار آن ایجاد هزینه های سرسام آور و دارای پیچیدگی و چندلایگی و چند بعدی هستیم که همیشه در دل بحرانها، ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه ای نهفته است که با مدیریت علمی، از خود گذشتگی شجاعانه و ملزم به عقل و خرد باید آنها را کشف کنیم و از آنها استفاده کنیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در طول دوران دفاع مقدس نیز در اوج سختی ها، شکوفایی استعدادها و تلاش عزیزان راهگشای امور بود  و در این برهه از بیماری نیز مدافعان سلامت همچون زمان دفاع مقدس تصاویر خوبی در اذهان عمومی تجلی کرد.

خلیلی اردکانی بیان داشت: از مدیران و کارکنان  شهرداری تقاضا داریم با خلاقیت و نوآوری از همه فرصت ها استفاده بهینه کنند تا بتوانیم فرصت های از دست رفته را جبران کرده و کارهای عقب مانده را به سرعت به روز رسانی کنیم.

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهرکرج با بیان اینکه شهرداری  در زمینه  جذب بودجه  با مشکلاتی مواجه شده ، گفت : باید پروژه ها و طرح ها بنا به اولویت کاری انجام شود.

خلیلی اردکانی  افزود:  پیمانکار قطار شهری کرج عملیات  کابل کشی برق  خط ۲ متروی این کلانشهر که قرار بود طی ۶ ماه انجام شود در مدت یک ماه تکمیل کرده که جای تقدیر دارد.

شورای اسلامی شهر کرج ۱۳ عضو دارد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.