در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۵۵ ورودی شهری در استان البرز شناسایی شده و اجازه ورود هیچ فرد غیربومی به این حریم داده نمی شود.

سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی سه روز گذشته تا کنون که این طرح دراستان البرز اجرا شده ۱۱هزارو ۵۳ مسافر غیربومی به استان های مبدا بازگردانده شده اند.

وی اضافه کرد: دراجرای این طرح  تعدادی خودروی متخلف نیز توقیف شد. همچنین طی این مدت ۵۷۵هزارو ۲۲۷ مورد غربالگری و تست تب سنجی قرار گرفتند.


وی گفت: اکنون در ۲۳ نقطه ورودی ، مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یاد آورشد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود .

شرق افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا استان البرز طرح زوج و فرد تمام معابر سطح شهری که از ۶ فروردین از درب منزل اجرا شده ۱۱هزار و ۶۴۳ راننده متخلف نیز اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان داشت: اجرای طرح زوج وفرد از در منزل تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و خودروهای دولتی ، عمومی ، امدادی و نظامی از شمول اجرای این طرح مستثنی خواهند بود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.