منوچهر اتابکی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: همه باید با همکاری و همدلی ازاین شرایط دشوارعبورکنیم تا مدافعان سلامت درجامعه دغدغه کمتری در زمینه ابتلای مردم به این بیماری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه شیوع این بیماری جدید تمام حوزه های زندگی افراد جامعه را تحت تأثیر قرار داده ، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا حتی روی ساده ترین رفتارها و اعمال روزانه ما هم اثر گذاشته و ما را مجبور به تغییر ویا کنار گذاشتن عادت‌های خود کرده است.
وی تصریح کرد: ما باید قبول کنیم که در شرایط عادی نیستیم وهر فردی به عنوان عضوی از جامعه باید به این باور برسد تا سهم خود رادر مقابله و مبارزه با این بحران ادا کند.
اتابکی یادآورشد: اکنون ما باید هم برای حفظ سلامت اعضا وهم برای قطع زنجیره شیوع بیماری خود و خانواده را ملزم به خانه ماندن کنیم و از رفت و آمدهای غیر ضروری د شهر بپرهیزیم.
وی عنوان کرد: برای حفظ آرامش جامعه در فضای مجازی نباید به شایعات دامن بزنیم و ضرورت دارد توصیه های بهداشت فردی و عمومی را جدی بگیریم.
رییس انجمن اسلامی معلمان البرزادامه داد: باید محیطی شاد و مفرح برای همه اعضای خانواده فراهم کنیم تا لحظات خوب و خاطره انگیز را درکنار هم بگذرانند.
اتابکی افزود: درشرایط فعلی که سلامتی آینده سازان ما مهمتر است باید چاره ای اندیشید که جریان آموزش قطع نشود و همچنان معلمان به رسالت خود در امر آموزش و پرورش بپردازند.
وی تاکید کرد: فرهنگیان استان البرزاز زمان شیوع بیماری کرونا همواره به دانش آموزان واولیا توصیه کرده اند که برای مهارکرونا باید درخانه بمانند تا زنجیره انتقال این بیماریدر جامعه قطع شود.
استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.