فرشته فهمیده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت:  در این روزها مشاوران از طریق فضای مجازی با  دانش آموزان کنکوری همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه مشاوران تحصیلی در طول سال تحصیلی نقش مهم و موثری درهدایت تحصیلی ، تربیتی وبه خصوص آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز با توجه به تعطیلی مدارس و کلاس های کنکوربه دلیل شیوع بیماری کرونا،درفضای مجازی به دانش آموزان خدمات لازم را ارئه می دهند.

فهمیده با بیان اینکه سلامتی دانش اموزان و مردم از هرموضوعیمانند کنکور مهم تر است ، اضافه کرد: مشاوران تحصیلی مدارس البرز همواره در فضای مجازی به دانش آموزان و اولیا توصیه می کنند تا ویروس کرونا را جدی گرفته و تمرکز خود را برای پیشگیری از این ویروس بگذارند.

وی ادامه داد: دانش آموزان با توجه به آموزش های درسی که در فضای مجازی به آنها داده می شود می توانند با برنامه ریزی منسجم به موفقیت تحصیلی در انتخاب رشته پایه نهم و کنکور سراسری ۹۸ دست پیدا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزبیان داشت: ۵۰۰ مشاور تحصیلی در مدارس این استان فعالیت دارند که در این روزهای حساس اقدام به فعالیت های خلاقانه در حوزه ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان در فضای مجازی می کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

تاکنون نتیجه آزمایش یک هزارو ۲۹۶ نفر مبتلا به کرونا در البرز مثبت تشخیص داده شده و ۱۸۶ نفر بیمار مشکوک و قطعی کرونا در این استان جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.