سالارقاسمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: ازاول اسفند ماه ۹۸ شاهد ایثارگری فعالان حوزه سلامت در جامعه در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستیم اما برخی از مردم نسبت به چرخه انتقال این بیماری بی توجهی می کنند.

وی خطاب به مردم گفت :  بیایید با ماندن در خانه به پرستاران و پزشکان کمک کنیم  چرا که مدافعان سلامت به صورت شبانه روزی در خط مقدم نبرد با کرونا هستند لذا باید قدردان همت و تعهد این قشرباشیم.

وی بیان داشت: امروز سهم هر شهروندی در مبارزه با بیماری کرونا  مشارکت در قطع چرخه انتقال این بیماری تشکیل می دهد پس ضرورت دارد به این وظیفه فردی و اجتماعی انجام وظیفه کنیم.

قاسمی تصریح کرد: درشرایط فعلی ایجاد آرامش، تامین سلامت و تلاش بی وقفه برای نجات بیماران اولویت اصلی کادر پزشکی در مقابله با این ویروس است.

وی ادامه داد: امروز شاهد تلاش بی وقفه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای حفظ سلامت مردم درسنگر مبارزه با کرونا هستیم لذا با ماندن در خانه و سفر نرفتن به تلاشگران عرصه درمان برای شکست کرونا کمک کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزاضافه کرد: این قشربنابر وظیفه انسانی خویش درشرایطی دربرابر این ویروس که هیچ دارو و واکسنی ندارد مشغول به خدمت هستند و شایسته است شهروندان این بیماری را جدی بگیرند.

قاسمی عنوان کرد: مردم با رعایت بهداشت و توصیه‌های بهداشتی نقش مهمی در مقابله با کرونا ایفا می‌کنند و سهم هر فرد برای مبارزه با این بیماری خانه‌نشینی است.

وی تاکید کرد: خانه ماندن مردم در یام نوروز نقش مهمی در مقابله با این ویروس خواهد داشت به همین دلیل دانش آموزان و فرهنگیان البرز در کمپین ملی نه به مسافرت، دید و بازدید نوروزی مشارکت کرده اند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

تاکنون بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ نفر از مردم استان البرز با علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان ها بستری شده و حدود ۲۰۲ جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.