الناز باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زنان با تولید هشت هزار ماسک بهداشتی و  توزیع  رایگان چهار هزار ماسک در سطح مناطق مختلف شهری مردم را در مبارزه با بیماری ویروسی کرونا همراهی کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر این اقدام این موسسه با توزیع یک هزار و ۱۰۰ پک لوازم بهداشتی شامل ماسک ، الکل ، مواد شوینده ، دستکش و دستمال کاغذی بین خانواده های نیازمند و کودکان کار در خیابان  با ابزار های بهداشتی به جنگ با ویروس کرونا رفته است.

باقری گفت: توزیع ۱۰۰ پک بهداشتی شامل لباس های ایزوله و بسته غذایی میان وعده بین پرستاران بیمارستان های کرج از دیگر اقدامات انجام شده برای همراهی با سفید پوشان مبارزه با بیماری ویروسی کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: توزیع ۵۰۰ بسته غذایی شامل برنج ، مرغ ،ماکارونی ،حبوبات و رب گوجه بین خانواده های نیازمند زیر پوشش موسسه سفیران الفبای مهربانی  ازدیگر اقدامات انجام شده از زمان ورود میهمان ناخوانده کرونا برای همراهی با افراد بی بضاعت در مبارزه با این ویروس بوده است.

باقری خاطرنشان کرد:  همچنین اعضای این موسسه با حضور در بیمارستان کوثر برای خدا قوت به  پرستاران و کادر درمانی به اجرای برنامه های مفرح و شاد پرداختند

موسسه سفیران الفبای مهربانی  با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان  به مدت پنج سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و پیش از ورود بیماری ویروسی کرونا  با طبخ غذا لبخند را بر لبان کودکان کار مینشاند با ورود ویروس کرونا به ایران به دلیل ضرورت توجه به مسایل  بهداشتی طبخ غذا را متوقف و فعالیت خود را در فاز دیگری ادامه داد.

موسسه سفیران الفبای مهربانی یک هزار و ۱۵۷ عضو داوطلب برای خدمات دهی در امور اجتماعی و فرهنگی دارد.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۱۷۰ بیمار مشکوک  و کرونایی در بیمارستان های استان البرز بستری شده اند و شمار جانباختگان این استان به ۱۱۰ نفر رسیده است.

ویروس کرونا ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۱۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.