به گزارش  شامگاه چهارشنبه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این انبار که با مشارکت نیروهای اطلاعاتی ناحیه بسیج امام حسین (ع) با  همکاری تیم های بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت  و اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز ، پنج هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده احتکاری به دست آمد.

این سومین انبار و محموله اکتشافی مواد شوینده بهداشتی و ضدعفونی کننده  است که طی چند روز اخیر  در سطح کرج و شهر گرمدره  توسط  بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط می شود.

در یکی از انبارها ۳۶ هزار جفت دستکش و مقادیر فراوانی مواد شوینده و ضدعفونی کننده که مورد احتکار سودجویان قرار گرفته بود با هوشیاری دستگاههای اطلاعاتی بسیج و حضور بازرسان سازمان صنعت ،  معدن و تجارت  و سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز کشف شد.

اقلام مکشوفه برای استفاده عموم مردم در اختیار نهادهای توزیع کننده مربوطه قرار خواهد گرفت.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش  روز چهارشنبه ۱۴  اسفند ماه وزارت بهداشت و درمان مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا  در ایران  به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوتی در اثر کرونا به ۹۲ نفر رسیده است و ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

در استان البرز حدود ۱۰۰ نفر مبتلا و شمار جانباختگان هفت نفر اعلام شده است.

حدود ۲۰ نفر از مبتلایان کرونا  در البرز از بیمارستان ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.