رامین ربیعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استان البرز قطب صنعتی تولید مواد آرایشی و بهداشتی و ضد عفونی کننده است و بیش از یکصد واحد در این زمینه فعالیت دارند.

وی افزود: طبق دستور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در این چند روز نشست های زیادی برگزار شده و  پیگیر این هستیم که محصولات تولید شده به دست مصرف کننده واقعی برسد و خارج از بحث واسطه گری باشد.

ربیعی با اشاره به نشست های سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با تولیدکننده های مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در این استان گفت: مشکلات واحدها را اخذ کردیم. مهمترین مشکل آنها بحث الکل بود و دیروز با رایزنی های انجام شده با وزیر و معاون وزیر صنعت مشکل حل و به واحدها اعلام شده که به مقدار نیاز الکل در دسترس است و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

وی گفت: نظارت های خوبی هم روی بازار هم با هماهنگی اداره کل بازرسی شروع و بر این مساله تمرکز شده که بر تمام واحدها از تولید تا عرضه نظارت اعمال شود و مشکلی از این حیث وجود نخواهد داشت.

ربیعی افزود: ازیکصد واحد تولید لوازم آرایشی بهداشتی البرز، ۱۰ واحد شاخص هستند که نیاز کل ایران  و کشورهای همسایه را هم می توانند تامین کنند. این واحدها با ظرفیت کامل، روزانه ۲۰۰ تن می توانند مواد ضد عفونی کننده تولید کنند.

وی  همچنین با اشاره به احداث واحدهای جدیدی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز گفت: ۶۵ مجوز جدید از سوی و زارت بهداشت با هماهنگی ما صادر شده که وارد مدار می شوند و از نظر خط تولید و میزان آن مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.