عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در همایش بانوان ،آگاهی و مشارکت حداکثری استان البرز افزود: مردم البرز به عنوان ایران کوچک افرادی فهیم و عالم هستند که به طور قطع انتخابی اصلح خواهند داشت و آنچه که از صندوق های رای خارج می شود، همان خواست و نظر مردم است.
وی ادامه داد: ۳۶ انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی برگزار شده که با هدف جلب مشارکت های مردمی در انتخابات پیش رو، سلسله نشست ها و همایش های بسیاری با اقشار مختلف مردم داشتیم.

شهبازی گفت: ارکان پیروزی انقلاب اسلامی رهبری، مردم، وحدت است که انقلاب اسلامی ایران با اراده تمام طبقات اجتماعی رقم خورد و در دوره دفاع مقدس و سازندگی در کنار یکدیگر و در نهایت اتحاد برای عزت، توسعه، پیشرفت و سرفرازی تلاش کردند. 
استاندار البرز خاطرنشان کرد: سیاست راهبردی دولت در انتخابات پیش رو رعایت اصل بی طرفی و اعتماد افزایی است از این رو بدون هیچ فشار و دغدغه ای با تمام امکانات و تجهیزات لازم به همراه نیروی انسانی امین نسبت به برگزاری انتخاباتی با شکوه اقدام می کنیم.
وی افزود: رای مردم را به عنوان حق الناس می دانیم و از رای مردم بعنوان ناموس حفاظت و حراست می کنیم.
استاندار البرز ادامه داد: آرزوی مقام معظم رهبری سربلندی انقلاب اسلامی و افزایش اقتدار و امنیت کشور به واسطه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

شهبازی گفت: شرکت مردم در انتخابات به نوعی تقابل با استکبار جهانی است و  بیش از ۱۷۰ بانوی فریخته و نافذ در این همایش حضور یافته اند که هر کدام می توانند حداقل هزار نفر را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و در مجموع ۱۷۰ هزار نفر را از سوی بانوان پای صندوق های رای خواهیم داشت.

استاندار البرز با اشاره به آیات و روایات قرآنی گفت: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خودشان بخواهند چنانچه اکنون میدان برای بروز و ظهور بانوان در پست های مدیریتی در البرز باز است بنابراین راهی است که بنای آن نهاده شده و با توجه به توانمندی های بانوان به طور قطع این رویه استمرار و ثبات خواهد داشت.
شهبازی با اشاره نقش بانوان در اسلام، افزود: بانوان در ادوار مختلف تاریخ اسلام، شانه به شانه مردان حضور یافته و تاثیر بسزایی در تحولات داشتند.

وی ادامه داد: مجامع مشورتی که در شهرستان های ۶ گانه البرز تشکیل شد، نشان دهنده باور راسخ به اهمیت نقش بانوان در دولت تدبیر و امید دارد.

استان سه میلیون نفری البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

در این دوره از انتخابات یک میلیون ، ۷۵۰ هزار و ۴۸۹ نفر در البرز واجد شرایط رای هستندکه از این تعداد ،  ۸۵ هزار و ۲۷۷ نفر به عنوان رای اولی شناخته می شوند.

۴۸.۵ درصد جمعیت استان البرز را زنان تشکیل می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.