به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یکی از شرکت‌های خصوصی تولید دارو استان البرز واقع در شهرستان فردیس با بیان اینکه این مجموعه با انگیزه، علاقه، تخصص و درجه بالای علم و تکنولوژی با تکیه بر داشته‌های خود فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: علم و دانش کمک می‌کند که واحدهای تولیدی فعالیت خود را گسترش دهند.

وی در ادامه افزود: این مجموعه در امر صادرات و تأمین بازار داخلی موفق است و نیروهای آن نیز از سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند.

به گفته وزیر کشور، مشکلات این شرکت دارویی در سیستم اداری حل خواهد شد.

وی در بخش دیگری در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مراحل اجرا به خوبی پیش می‌رود، بیان کرد: شورای نگهبان در مرحله تجدید نظر در آرا هیأت‌های نظارت، امکان شرکت افراد بیشتری را محقق کرده است و اکنون حدود ۲ هزار نفر به لیست کاندیدا افزوده شده‌اند که این موضوع رقابت انتخابات را بالا می‌برد.

به گفته وی، تا روز گذشته تعداد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حدود ۵۱۰۰ نفر حدود ۷۱۰۰ نفر رسیده است.

رحمانی فضلی با اشاره به تعامل مطلوب وزارت کشور با شورای نگهبان، گفت: مسیر نظارت و اجرا به خوبی طی شود، آنچه در شرایط کنونی کشور مهم است، مشارکت مردم است و همه ما باید با حضور در انتخابات در سرنوشت خود تأثیر گذار باشیم.

وی بیان کرد: موضوع دموکراسی، مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در سرنوشت خود یکی از هدیه‌های خداوند است که به لطف شهدا و امام خمینی (ره) به ما رسیده است و باید قدردان آن باشیم.

وزیر کشور تصریح کرد: اینکه ملتی بتواند سرنوشت خود را خودش تعیین کند ارزش بالایی دارد به ویژه مردم ایران که تا سال ۵۷ هیچ نقش مؤثری در تعیین سرنوشت خود نداشته‌اند.

وی با اشاره به انتقادات موجود در موضوع انتخابات، گفت: مهمترین چیز از نظر ما، اجرا است، در خصوص اجرا می‌توانم بگویم باید دقیق‌تر، بهتر و مؤثر تر باشد که لایحه‌ای در این رابطه به مجلس ارائه شده تا اشکالات موجود رفع شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه نفس و اصل انتخابات به عنوان یک حق ملی برای تک تک مردم مسئله‌ای است که نمی‌توانیم از آن عبور کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان در شرایط کنونی تاکید بر ضعیف شدن مشارکت دارند و جهت تحقق این هدف فعالیت می‌کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: باید در این رابطه نه تنها از نظر سیاسی بلکه از نظر امنیتی و منافع ملی و اقتدار کشور حضور خوبی داشته باشیم، البته مردم با هوشیاری همیشه اثبات کردند که یار و یاور انقلاب هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1350270
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.