به گزارش خبرنگار مهر، امیر غفرانی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح چهار پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش، گفت: از این تعداد سه پروژه در شهرستان کرج و یک پروژه در شهر ساوجبلاغ افتتاح می‌شود.

وی در ادامه گفت: نخستین پروژه مجموعه دهکده ورزشی آفتاب در شهر کرج است، این پروژه توسط بخش خصوصی و با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریالی به انجام رسیده است، ساخت این پروژه از سال ۹۴ آغاز شد و متراژی برابر ۴ هزار و ۵۹۰ مترمربع دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: دومین پروژه افتتاحی شهرستان کرج، افتتاح سالن ورزشی خرمدشت است که با تکیه بر اعتبارات استانی و در متراژ هزار و ۱۵۲ مترمربع احداث شده است، عملیات اجرایی هزینه شده برای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال و شروع ساخت آن از سال ۸۹ بوده است.

غفرانی افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی خرمدشت سومین پروژه افتتاحی استان البرز در شهرستان کرج است که این پروژه هزار مترمربعی با تأمین اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی وزارت کشور از سال ۹۷ وارد فاز عملیاتی شد و امروز به مرحله بهره برداری رسید.

غفرانی گفت: چهارمین پروژه استان البرز که امروز با حضور وزیر ورزش به بهره برداری می‌رسد، پروژه سالن ورزشی کوشکذر شهرستان ساوجبلاغ است که در عرصه هزار و ۱۵۲ مترمربعی احداث شده است، شروع ساخت این پروژه از سال ۹۳ بوده و با هزینه کرد ۱۲ میلیارد ریالی از محل اعتبار استانی احداث شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1346401
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.