به گزارش خبرگزاری مهر، نورمحمد فردی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده از همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بازدید و مورد به مورد اقدامات انجام شده در خصوص تعیین عوامل اجرایی و تأمین وسایل نقلیه و تغذیه و همچنین نمایندگان فرمانداری و بخشداری و همچنین امکانات و تجهیزات برای انتخابات بررسی می‌شود و در این بازدیدها نیازها پیش بینی و برنامه ریزی شده بود و خوشبختانه در این خصوص مشکلی مشاهد نشد.

وی در خصوص اهمیت و جایگاه و نقش انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از ارکان اصلی قدرت قوه مقننه است که مسئولیت قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن را بر عهده دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: بنابراین در راستای سیاست‌های کلی و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات آن هم در شرایط فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تجربه ثابت کرده که هر جا مردم در صحنه باشند توطئه‌های دشمن عقیم می‌ماند و از طرفی حضور مردم و مشارکت حداکثری مردم باعث بیمه انقلاب اسلامی خواهد شد.

فردی افزود: بهترین شیوه گردش قدرت در دنیا از راه دموکراسی و آن هم انتخابات است که خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم می‌توانند آزادانه سرنوشت چهار ساله خودشان را رقم بزنند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

وی با تاکید بر اینکه متولیان وظیفه دارند زمینه حضور مردم برای مشارکت هر چه بیشتر در امر انتخابات را فراهم کنند، گفت: از طرفی اجرای دقیق قانون مورد تاکید است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: امنیت و آرامش در استان مهیا است و مردم خودشان بایستی سر نوشت خودشان را رقم بزنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344093
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.