عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از روند تکمیل ادامه آزادراه شهید همت در البرز  افزود: یکی از اقداماتی که اکنون در ادامه پروژه شهید همت در حال انجام است، ترانشه ای با حجم بیش از ۲۰ هزار مترمکعب بوده که درمدت ۱۵ تا ۲۰روز انجام می شود.

وی بیان داشت : با گشایش این پروژه ها بخش عمده ترافیک البرز روان سازی خواهد شد.

قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال به طول 32 کیلومتر با همت دولت تدبیر و امید آماده بهره برداری است .

قطعه یک آزاد راه تهران – شمال با صرف یک هزار میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری شده و این قطعه به طول ۳۲ کیلومتر با اهتمام دولت تدبیر و امید در ایام الله دهه مبارک فجر بهره برداری می شود.

بخشی از آزاد راه تهران - شمال در استان البرز واقع شده است.

آزاد راه تهران - شمال دارای چهار قطعه است که اکنون قطعه چهارم آن در شهرستان چالوس استان مازندران زیر بار ترافیک قرار دارد و قطعات دوم و سوم در حال ساخت است.

با بهره بهرداری از قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال ، فاصله پایتخت به شمال ۶۰ کیلومتر کوتاه تر می شود.

همچنین ادامه آزاد راه شهید همت حدود 40 کیلومتر مسافت دارد که تاکنون حدود 30 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است .

استاندار البرز گفت:  امسال شاهد اقدامات موثری  در حوزه حمل و نقل البرز بودیم که راه اندازی  بخش مسافری فرودگاه پیام از مهمترین این دستاوردها است.

شهبازی اظهار داشت: قطار برقی کرج - هشتگرد نیز با اقدامات و پیگیری های جهادی، چندی پیش با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید. 

وی گفت:  اکنون پروژه آزاد راه چرمشهر - آبیک در البرز نیز در حال تکمیل است ، همچنین کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و راه هشتگرد - طالقان از جمله پروژه های مهم راه سازی البرز محسوب می شوند که با اهتمام ویژه ای در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.