به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در کارگاه آموزشی برف‌روبی داخل‌شهر و جاده‌های مواصلاتی استان‌های اردبیل و گیلان افزود: ۲۸۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری با ۴۳۵ راهدار در قالب ۱۱۰ گروه راهداری در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان برای خدمات‌رسانی در جاده‌ها آماده هستند.

وی بیان‌کرد: در حال حاضر ۴۰ دوربین سامانه نظارت تصویری در جاده‌های اردبیل نصب شده و ۲۷ سامانه دوربین‌های ثبت تخلف سرعت‌ نیز نصب شده که به‌صورت لحظه‌ای ترددهای جاده‌ای را ثبت می‌کنند.

وی با اشاره به کاهش ۲.۳ درصدی تصادفات در استان گفت: طبق طرح کشوری ابرار تا پایان سال در کشور ۲ هزار کیلومتر راه روستایی و فرعی روکش آسفالت می‌شود که در استان نیز در مجموع ۹۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی شامل طرح ابرار می‌شوند.

۱۱۰ گروه راهداری در جاده‌های استان اردبیل مستقر شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱۰ گروه راهداری برای خدمات‌رسانی زمستان امسال در راهدارخانه‌ها و جاده‌های استان مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: ۲۳۷ کلاس و کارگاه آموزشی برای کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای استان برگزار شده که بیش از ۷۰۰ راننده در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند و همچنین ۹۶۵۰ کلاه ایمنی به صورت رایگان در اختیار آموزش‌دیدگان موتورسوار گذاشته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد: در هشت ماه نخست سال جاری یک میلیون و ۳۸۷ هزار مسافر از پایانه‌های استان جا به جا شدند که این رقم رشد ۴.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1327047
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.