جعفر داراب خانی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با اشاره به تشکیل کارگروه‌های چهارگانه گفت: این کارگروه‌ها شامل کارگروه حفاظت انتظامی و قضایی، بازچرخانی آب، اطلاع‌رسانی و مدیریت و مصرف بهینه آب هستند که پس از تشکیل، مصوبات به شورای منابع آب استانداری البرز ارسال شد و دستگاه‌های مربوطه به اجرای دقیق مصوبات ملزم شدند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز افزود: هدایت و راهبری کارگروه‌های استانی پیش‌بینی شد و از گسترش بافت‌های ناکارآمد جدید پیشگیری به عمل آمد. مؤسسات داوری در راستای استفاده از ظرفیت اصناف به‌منظور ارجاع اختلافات طرفین دعوا به داوری راه‌اندازی شد. ۱۰ موسسه داوری راه‌اندازی و بیش از ۱۲ دوره آموزشی برگزار شد و دو شعبه دادگاه حقوقی جهت رسیدگی به پرونده‌های داوری در البرز اختصاص داده شد.

داراب خانی در ادامه اذعان کرد: مرکز غربالگری کودکان کار و خیابان با برگزاری جلسات منظم و مستمر با حضور کارگروه‌ها راه‌اندازی و ضمن تقسیم‌کار سازمان‌های مرتبط، از ظرفیت‌های قانونی سازمان‌های مردم‌نهاد و شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان استفاده به عمل آمد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1319762
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.