منصور رحمانیان مدیر کل هواشناسی البرز روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آسمان امروز استان البرز،کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و دمای کمینه و بیشینه استان بین صفر تا ۱۱ درجه بالای صفر است.

وی ادامه داد:سرعت وزش باد عصر امروز در استان البرز ۲۰ کیلومتر در ساعت و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

 هوای فردا چهارشنبه استان البرز،‌کمی تا قسمتی ابری، عصر و شب افزایش ابر، ارتفاعات احتمال بارش خواهد بود.

همچنین طی این مدت دمای هوا بین سه تا ۱۲ درجه بالای صفر،‌سرعت وزش باد۲۰ کیلومتر در ساعت و کیفیت هوا نیز ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی شده است.

 رحمانیان ، آسمان روز  پنجشنبه  استان البرز را نیمه ابری تا ابری، مه رقیق، بعضی ساعات بارش پراکنده  و دمای هوای طی این مدت بین چهار تا  ۱۲ درجه بالای صفر ،‌سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و کیفیت هوا نیزناسالم برای گروه‌های حساس اعلام کرد.

مدیر کل هواشناسی البرز وضعیت هوای جمعه را قسمتی تا نیمه ابری ، وزش باد، بعضی ساعات بارش پراکنده باران و ارتفاعات برف پیش بینی کرد و گفت:دمای کمینه و بیشینه هوا بین چهار تا ۱۴ درجه بالای صفر، ‌کیفیت هوا سالم و سرعت وزش باد نیز ۲۸ کیلومتر در ساعت است.

این مسئول سرعت وزش باد شنبه هفته آینده را ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد و افزود: آسمان استان طی این مدت، کمی تا قسمتی ابری و بعضی ساعات وزش باد شدید و دمای کمینه و بیشنیه نیز بین ۲ تا ۱۵ درجه بالای صفر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.