جهانگیر شاهمرادی  روز دوشنبه در نشست معاونان و مدیران کل استانداری، فرمانداران و بخشداران استان البرز افزود: شایسته است مردم ضمن همکاری و مشارکت با مسئولان از هرگونه سودجویی افراد متخلف جلوگیری کنند.

وی ادامه داد : به دستور استاندار البرز پیش از آغاز اجرای طرح مدیریت بهینه مصرف سوخت، جلسات تنظیم بازار استان به منظور رصد اقدامات و  نظارت بر قیمت ها در دستور کار قرار گرفته،  جلسات آن نیز به صورت مرتب با حضور مدیران کل دستگاه های ذیربط برگزار و همچنیان نیز ادامه دارد.
شاهمرادی خاطر نشان کرد: به منظور حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی، بازار استان به صورت مرتب مونیتورینگ می شود و در این زمینه از شهروندان درخواست می شود هرگونه افزایش قیمتی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در این نشست از فرمانداران شهرستان های استان درخواست کرد ضمن اعلام نیازهای واقعی شهرستان های خود در حوزه های مختلف نسبت به رصد بازار و برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان ها توجه ویژه داشته باشند.
وی تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی باید با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح و شفاف علاوه بر تزریق امید به جامعه اجازه ندهند مردم تحت تاثیر شبکه های معاند و تبلیغات غیرواقعی از وضعیت کشور قرار گیرند.

با افزایش نرخ بنزین شایعه گران شدن اقلام و کالاهای اساسی رواج یافته بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.