روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۹۵ خود را به اظهارات عراقچی اختصاص داد و نوشت: منافع ایران مهم‌تر از حفظ یک توافق.

پیگیری ویژه لغو شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع البرز، دستور رئیس‌جمهوری برای بسیج امکانات و امدادرسانی موثر به زلزله‌زدگان، گل ریحان از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده نکرد، اسراف غذا در ایران معادل ۱۰ کشور اروپایی و ساختمان به مثابه روای یک داستان از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در بخشی از سرمقاله روزنامه پیام آشنا با عنوان «وقوع زلزله در نوار مرزی کتب درسی!» آمده است: حذف پاره‌ای از متون و اشعار از کتب درسی که تا حد زیادی غنا و فهم ادراکی نوجوانان و جوانان جامعه را به سمت تفکر و ادب شناسی سوق می دهد می تواند هشدار جدی و زلزله‌ای در نوار مرزی کتب درسی به حساب آید که بی اعتنایی به این امر قطع به یقین عواقب خطرزایی در پی خواهد داشت.

انتظار به جایی از مسئولان و کارشناسان این امر است تا در راستای حذف پاره‌ای از اشعار از متون درسی توجه به محتوای شعر و تعدیل نهفته آن را مطمح داشته باشند و بتوان با کنار هم قرار دادن متون فرهنگی معاصر در کنار بار کلامی نافع در کتب قدیمی و متاخرین ادبی شاهد رشد نسل جوان با روحیه تکاوری و مفهوم‌پذیر بود که اعتلای این آبادبوم به شناخت و تقویت فرهنگیان معاصر و عدم نسیان ادبای گذشته منوط و مربوط است.

روزنامه دنیای هوادار نیز در شماره ۳۴۴ خود، اظهارات امام جمعه کرج را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد و نوشت: به کسی رای دهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد.

دسته گل جدید فدراسیون پنج ستاره! پیگرد قانونی برای برچسب‌های غیرمجاز تبلیغاتی بر روی در منازل و چگونه با کمترین بودجه به یک برند دیجیتال ایده‌آل برسیم از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است. 

روزنامه دنیای هوادار در بخشی از مطلبی با عنوان «اکران پرفروش فیلم با خلا تماشاگر!» نوشت:

روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۳۰۰ خود اظهارات معاون استانداری البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد و نوشت: با لغو استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری موافقت شد.

پیگرد قانونی برای برچسب‌های غیرمجاز تبلیغاتی روی درب منازل، سرانجام عروس و دامادهای آنلاین به کجا می‌رسد؟، کرج ۳۰۰ هزار تحصیل‌کرده دارد، سه شهرک صنعتی البرز عامل آلایندگی تالاب صالحیه و افراد فاقد بیمه سلامت در البرز برای ثبت‌نام اقدام کنند از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«تاملی در باب طول عمر امام زمان (عج)» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۶۲۱ خود، بعضی احکام که دغدغه مردم است باید به اطلاع آنان برسد، آسیب‌دیدگی ۵۰۰ واحد مسکونی در زلزله آذربایجان شرقی و هشدار آیت‌الله سیستانی درباره برخی تلاش‌ها برای سوءاستفاده از اعتراضات عراق را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

از مجموع ۲۲۰ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۶ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۶ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.