رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در این نشست با تبیین توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و افتخارات علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری واحد کرج، آمادگی این دانشگاه برای تعامل در زمینه پذیرش دانشجو از کشورهای منطقه به‌خصوص کشورهای همسایه و مسلمان را اعلام کرد.

محمدحسن برهانی فر گسترش تعاملات دانشگاهی دانشگاه آزاد واحد کرج با سایر کشورهای منطقه و جهان را یکی از سیاست‌های این دانشگاه عنوان کرد افزود: واحد کرج با داشتن توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گوناگون آموزشی، آمادگی کامل به منظور جذب دانشجویان خارجی، ارائه خدمات علمی، آموزشی و مراودات علمی و پژوهشی با سایر کشورها دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: پذیرش دانشجویان مستعد از دیگر کشورها، زمینه‌ساز ارائه خدمات متعدد علمی و آموزشی این دانشگاه به سایر کشورهای منطقه بوده و اقدام موثری را در ارتقای کیفیت علمی و فرهنگی منطقه شکل دهد.

بیلال محمدمجید نیز که به نمایندگی از شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق در این نشست شرکت کرد با اظهار علاقمندی برای هدایت متقاضیان علاقه‌مند برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان یکی از دانشگاه های توانمند، گفت: امیدواریم همکاری های دوجانبه بین اقلیم کردستان و واحد کرج در این زمینه به خوبی صورت گیرد.

در این نشست تفاهم نامه یک ساله‌ای به منظور همکاری شرکت موکریان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای جذب دانشجویان غیرایرانی علاقه‌مند به تحصیل در همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و هدایت و معرفی متقاضیان به تحصیل به‌خصوص از اقلیم کردستان به این دانشگاه منعقد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز حدود ۲۹ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.