به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان با حضور در بین دانش آموزان هنرستان آیت الله مروج اردبیل عنوان کرد: تربیت انسان‌های توسعه یافته و داشتن شهری انسان محور در گرو تعامل و همکاری مستمر مدیران مدارس با مسئولان فعال در بخش مدیریت شهری بوده و با معرفی دانش آموزان به عنوان سفیران شهر می‌توان روند توسعه فرهنگی را با سرعت و کیفیت مناسبی طی کرد.

معرفی دانش آموزان اردبیلی به عنوان سفیران شهر می‌توان روند توسعه فرهنگی را با سرعت و کیفیت مناسبی طی کرد.

وی با اشاره به اینکه پذیرای ایده‌های نوین جوانان در توسعه فرهنگی شهر هستیم، افزود: در شرایطی که جنگ فرهنگی وسیعی در کشور حاکم است نیازمند آن هستیم تا نهاد شهرداری در کنار آموزش و پرورش برای اعتلای شهر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای مفاهیم تعلیم و تربیت در کنار یکدیگر قرار گرفته و همکاری‌های خود را بیش از گذشته افزایش دهند.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه فعالان فرهنگی به عنوان رهبران تعلیم و تربیت شناخته می‌شوند، افزود: فراهم آوردن شرایط مناسب برای افزایش نقش آفرینی دانش آموزان در مدیریت شهری همواره به عنوان مطالبه اساسی مطرح است.

وی با تأکید بر همراهی و تعامل بیشتر شهرداری با آموزش و پرورش، افزود: نیازمند انعقاد تفاهم نامه مشترکی بین شهرداری و آموزش و پرورش هستیم تا هر دو مجموعه به عنوان نهاد فرهنگی ارتباط تنگاتنگ خود را برای توسعه فرهنگ شهر گسترش دهند.

به تعبیر لطف‌اللهیان، شهرداری و شورای شهر در تمامی برنامه‌ ریزی‌های خود به مقوله فرهنگ توجه ویژه‌ای داشته و در برنامه‌ها سعی شده تا از پرداخت به ردیف فرهنگی غفلت نشود.

۴۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1264112
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.