به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از روستای یکاویه یک در شهرستان باوی در جمع خبرنگاران، افزود: اکنون با تلاش تیمهای اعزامی البرز شاهد مراحل پایانی بازسازی ونوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در محدوده تعیین شده برای استان البرز هستیم.

وی ادامه داد: تیمهای امدادی البرز در حال بررسی سایر نیازهای هموطنان سیل زده در محدوده تعیین شده بوده و کاستیها برطرف می‌شود.      

شهبازی گفت: براساس دستور وزیر  کشور به استانهای معین برای به نتیجه رساندن عملیات بازسازی و تعمیرات مناطق سیل زده، پیش از آغاز فصل سرما، اکنون با فضای مثبت و تعاملبین ۲ استان البرز و خوزستانکارها به خوبی پیش میرود.

استاندارالبرز اظهار داشت: طبق پیشبینی، جادهها و ابنیه آسیب دیده از سیل در محدوده کاری تیم های اعزامی استان البرز تا مهرماه امسال بازسازی و ترمیم خواهند شد.

وی با قدردانی از تلاش های مسئولان استان خوزستان که همواره پای کار هستند، گفت: اکنون قلب ایران اسلامی برای خوزستان و سایر مناطق سیل زده کشور میتپد و مسئولان به تبعیت از تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در تلاش برای آبادانی شهرها و روستاها هستند.

شهبازی  بیان داشت: به رغم فاصله یک هزار کیلومتری خوزستان با البرز، همدلی و همراهی مردم و مسئولان برای آبادانی مناطق سیل زده این فاصله را بسیار کم کرد و اکنون شاهد رضایتمندی مردم سیل زده شهرستان باوی از خدمات البرز هستیم.

وی در پاسخ به پرسش  یکی از خبرنگاران در خصوص پیام تقدیر وزیر کشور، افزود: دکتر رحمانی فضلی با اهتمام ویژه ای خدمات رسانی به استان های سیل زده را رصد می کنند و تشکر خود را از همراهی البرز برای امدادرسانی به خوزستان اعلام کرده بودند.
شهبازی خاطرنشان کرد: اکنون در گام دوم انقلاب در شرایط تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، ایران اسلامی متحد و منسجم تر شده است.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.