فرماندار طالقان روز یکشنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع این  ۴۴ پروژه یک پروژه هتل اقامتی چهار ستاره مربوط به بخش خصوصی است.

بهنام جهانی افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها صرف شده که ۲۰ میلیارد تومان مربوط به بخش  دولتی و  ۱۴ میلیارد تومان توسط  بخش خصوصی  هزینه شده است .

در اجرای این پروژه ها برای ۲۹ نفر اشتغالزایی شده است.

جهانی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی مجتمع گیاهان دارویی با مساحت ۱۰هکتار همراه با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر و غیر مستقیم برای ۲۰ نفر از جمله پروژه های هفته دولت با حضور استاندار البرز است.

فرماندار طالقان ، افتتاح تصفیه خانه روستای دمبلید با حدود ۲۵۰مترمکعب ظرفیت از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت با حضور مسئولان استانی البرز عنوان کرد.

جهانی گفت:  پارک جنگلی که در سفرهای قبلی استاندار البرز مدنظر قرار گرفته بود از دیگر طرح هایی است که دراین هفته برای شهرستان طالقان دراستان البرز به مناسبت هفته گرامیداشت دولت پیش بینی شده است.

وی یاد آورشد: همچنین در روستای جوستان راه اندازی نسل سوم همراه اول را با حضور مسئولان استانی خواهیم داشت.

دیدار با خانواده شهدا  حضور در اختتامیها لمپیاد استعدادهای برتر کشوری پسران ۸تا ۱۲ سال در رشته های شنا، دومیدانی  و دوچرخه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته گرامیداشت دولت در شهرستان طالقان است.

شهرستان گردشگری طالقان واقع در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج  بوده و جمعیت ثابت و شناور این شهرستان حدود یکصد هزار نفر برآورد شده است.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.