تیم فوتبال سایپا  که در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارد، سال ۹۴ به دنبال برخی کاستی ها این استان را ترک کرد که نارضایتی و گلایه های ورزش دوستان را در پی داشت.

 عزیزاله شهبازی  استاندار البرز  روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری کلاس های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان البرز گفت که  ورزش حرفه ای قهرمانی با روح جوانان البرزی عجین شده از این رو به ورزش دوستان استان بازگشت دوباره سایپا را نوید می دهم .

وی اضافه کرد: از ابتدای حضورم در استان  با اشرف کاملی که بر روند فعالیت های ورزشی این استان پیدا کرده ام، در صدد بودم با هدف توسعه زیر ساخت های ورزشی البرز، متناسب با نام پرآوازه جوانان سرافراز این دیار گام بردارم.

شهبازی درخصوص رایزنی ها برای بازگشت تیم  فوتبال سایپا به استان البرز ، اظهار داشت: به تازگی نشستی مشترک بین استاندار البرز، نماینده مردم کرج در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان با مدیر عامل سایپا  موضوع  بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز مطرح شد.

استاندار البرز افزود:  در این نشست توافق شد که از این پس  بازی های این تیم  در البرز برگزار  شود تا از این  طریق بتوانیم زمینه خوشحالی  جوانان ورزشکار و مردم ورزش دوست البرز را فراهم کنیم.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اوقات فراغت اشاره  کرد و گفت: باید تدابیر لازم را برای بهره برداری حداکثری فرزندانمان در البرز داشته باشیم.

وی ادامه داد: توسعه و ترویج ورزش بهترین راه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است از این رو باید با با آگاهی کامل و ایجاد زیر ساخت های لازم، جوانان را به سوی ورزش سوق دهیم.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.