به گزارش ایرنا، در این دیدار  سالار قاسمی با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، روز خبرنگار را با اهدا گل به خبرنگاران تلاشگر این رسانه تبریک گفت.
 مدیر کل آموزش و پرورش البرز  اظهار داشت: قلم فصل مشترک بین خبرنگاران و آموزش و پرورش است که هر دو در راستای اگاهی بخشی و روشنگری در جامعه تلاش می کنند.
قاسمی با اشاره به اینکه ایرنا حجم بیشتری از انعکاس اخبار و گزارش ها را  در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارد، بیان داشت: این رسانه  در استان البرز حرفه ای و خردمندانه عمل می کند.
وی از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین فصل حاکمیت و ملت یاد کرد و یادآورشد: خدمات آموزش  و پرورش باید به تصویر کشیده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: انتظار می رود رسانه ها در حوزه آموزش و پرورش با نگاهی منصفانه وارد عمل شود.
قاسمی پرداختن به مسائل آموزش و پرورش در رسانه هابه ویژه در ایرنا را ضروری دانست و ادامه داد:  آموزش و پرورش باید به دغدغه اول جامعه تبدیل شود.
مدیر کل آموزش و پرورش گفت: در زمان حاضر  رویکرد رسانه ها در حوزه آموزش و پرورش بیشتر خبری است در حالی که باید رویکرد تحلیلی و مطالبه گرانه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: ماهیت رسانه ها بر این است که مردم آگاه و مطلع باشند و همه جا شیشه ای باشد .
قاسمی عنوان کرد: رسالت عظیم رسانه ها ، اعتماد سازی بین حاکمیت و ملت است.
مدیرکل آموزش و پروزش البرز ادامه داد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن خدمات نظام و دولت درایران اسلامی هستند تا اعتماد که سرمایه ای اجتماعی است درجامعه آسیب ببیند.
وی اظهارداشت : استان البرز ظرفیت بالایی دارد که اکنون زمان نمود و شکوفایی آن فرا رسیده است.
قاسمی در پایان از تلاش ایرنا در استان در پوشش اخبار حوزه آموزش و پرورش قدر دانی کرد.
رئیس خبرگزاری ایرنا درمرکز استان البرز نیز از تعامل آموزش و پرورش با ایرنا در انعکاس اخبار و گزارش ها زیر مجموعه این حوزه قدر دانی کرد.

اکبر بهاروند با بیان اینکه اموزش و پرورش برای پاسخگویی به افکار عمونی نیاز به پیوست رسانه ای دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و کمبود و نیازها در حوزه آموزش و پرورش در دستورکاری ایرنا مرکز استان البرز در قالب میزگرد قرار گزفته است.

وی بیان داشت : پاسخ شفاف مسئولان به مطالبات مردمی موجب می شود تا مردم تلاش مسئولان را برای خدمت در حوزه کاریشان را با شفافیت لازم حس و درک کنند.

وی از خبرنگاران به عنوان دانش آموزان آموزش و پرورش یاد کرد و یادآورشد: همه در هر شغلی که هستند خود را مرهون زحمات معلمان می دانند.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.