به گزارش ایرنا، مرتضی سلامی  مدیرکل تامین اجتماعی البرز روز سه شنبه درنشست با  خبرنگاران  اظهارداشت:  طرح توسعه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی  با موفقیت در استان البرز اجرا شده که در آینده های نزدیک خدمات الکترونیک به ۲۰۰خدمت افزایش می یابد.

وی  بیان داشت: با توجه به الزام ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی  و نگرش جدیدی که در سالیان اخیر شکل گرفته  ، تحول درارائه خدمات غیر حضوری و بهره مندی از فناوری اطلاعات درانجام فرآیندهای اداری مورد توجه ویژه قرار گرفته است .

این مسئول بهره گیری ازخدمات الکترونیک را راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات موجود عنوان کرد و بیان داشت : با توجه به گستردگی خدمات ، حضور متقاضیان و مراجعین سازمان تامین اجتماعی و صرف وقت و هزینه های زیاد، بهره گیری از خدمات الکترونیک و جایگزینی روش های بهینه می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات تامین اجتماعی را در بخش های مختلف پوشش دهد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز، نوبت دهی الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی را یکی از خدمات شایسته و مهم عنوان و اظهار داشت : اکنون بیمه شدگان اکنون با دریافت نوبت الکترونیکی حتی در منازل خود در وقتی که خود تعیین می کنند، می توانند به شعب و کارشناسان مربوطه مراجعه و نسبت به انجام کار و درخواست خود اقدام نمایند.

سلامی هدف از این اقدام  صرفه جویی در وقت و هزینه بیمه شدگان  بیان کرد.

وی، با اشاره به راه اندازی روش های نوین و غیر حضوری گفت: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در این خصوص دسترسی و استفاده از کار آمدترین و بهترین شیوه های ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مراجعین است  و در این راستا گام های موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان برداشته شده است .

مدیر کل تامین اجتماعی البرز از مهمترین اقدامات این اداره کل را راه اندازی  سامانه متمرکز ارائه خدمات غیر حضوری دانست .

وی،عدم تضییع حقوق ذینفعان ، ارائه خدمات بهینه ، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان را نتایج توسعه خدمات الکترونیک عنوان  کرد.

سلامی خاطر نشان کرد:  با گسترش تمام خدمات الکتروینک شاهد آسایش و رفاه بیمه شدگان بیشتر بیمه شدگان خواهیم شد.

در ادامه این نشست، مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه استان البرز گفت : اصحاب رسانه ، روشنی بخش اذهان عمومی جامعه به شمار می آیند و هدف از تشکیل این جلسه تبریک این روز خجسته و تشکر و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه است هر چند که امکان تجلیل از همه فعالان این عرصه فراهم نیست ولی لازم می دانیم از تعدادی از نمایندگان این عرصه تشکر و قدردانی نمائیم.

همچنین دکتر ابوالفضل آفریده، مدیر درمان تامین اجتماعی  استان البرز با قدردانی از تعامل سازنده و زحمات صادقانه اصحاب رسانه ای استان ، لازمه حیات هر سازمانی را وابسته به اطلاع رسانی مناسب عنوان و بیان داشت : هر سازمان اگر می خواهد پویا ، چابک و سرزنده بماند باید ارتباط و تعامل مناسب با رسانه ها داشته باشد .

وی  افزود : سازمان ها و مردم  به منظور دریافت اخبار و اطلاعات دقیق و صحیح به خبرنگاران و رسانه های رسمی نیاز دارند و احترام و اعتماد به اصحاب رسانه یکی ازمهمترین شاخصه های ارتباطی روابط عمومی ها در سازمان تامین اجتماعی می باشد .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرزگفت: با توجه به نزدیکی این استان به پایتخت کشور ، مهاجر پذیری استان البرز و افزایش چشمگیر مراجعه بیمه شدگان استان های همجوار به مراکز درمانی این استان ، نیاز به توسعه مراکز بیمه ای و درمانی دراستان وجود داشته واکنون نیز توسعه مراکز و همچنین بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد در دستور کار این مدیریت قرار دارد .

آفریده ، اجرای نسخه الکترونیک ، نظام ارجاع بیمار ، پزشک خانواده و کارت هوشمند سلامت را لازمه ارتقای سلامت بهداشت و درمان  درجامعه عنوان و از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد به عنوان بازوان توانمند که همواره در جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به شهروندان پیشرو هستند در جهت اجرای بهینه این طرح ها گام بردارند .

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی درسال های اخیز قدم های موثری در جهت گسترش خدمات الکترونیکی و آسایش رفاه بیمه شدگان بر داشته است که از مهمترین این خدمات اجرای نسخه نسخه الکترونیک ، نوبت دهی الکترونیکی ، سامانه سوابق و ... را می توان بر شمرد وامیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد گسترش همه جانبه خدمات الکترونیک در سازمان باشیم. 

 مدیران کل بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان البرزبر مساعدت در انجام امور خبرنگاران در شعب و ارائه یک روز خدمات درمانی رایگان به مناسبت روز خبرنگار در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز تاکید نمودند.

همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه تامین اجتماعی با حضور مدیران کل بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.