به گزارش ایرنا، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی روز دوشنبه در مجمع سالانه تیراندازی با تپانچه البرز با بیان این خبر افزود: اجرای طرح ملی همگانی کردن تیراندازی و آموزش رایگان از برنامه های فدراسیون است،

وی عنوان کرد: بیشتر مخاطبان ما مربوط به آموزش و پرورش هستند، نشستی با برخی دستگاه ها داشته ایم تا امسال بتوانیم ۲۰۰ هزار نفر در کشور را تحت آموزش رایگان قرار دهیم.

به گفته دادگر، هدف از اجرای این طرح، کشف و پرورش استعداد ها است تا بتوانیم قهرمانان بیشتری را در رشته تیراندازی استعداد یابی و تربیت و پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشیم.

وی ادامه داد: در این دانش آموزان به امکان ورزشی ه دارای تجهیزات تیراندازی  منتقل می شوند  یا تجهیزات این رشته به مدارس برد ه می شود که به همین منظور تجهیزاتی برای استان ها تخصیص می یابد.

رئیس فدراسیون تیراندازی کسب هر چه بیشتر سهمیه المپیک را یکی دیگر از برنامه های اولویت دار فدراسیون عنوان و خاطر نشان کرد: امسال ۹ اعزام برون مرزی داریم که تا کنون ۶ اعزام با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد صورت گرفته است، امید داریم که بتوانیم بیشترین سهمیه المپیک را کسب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیراندازی یک ورزش آئینی، مذهبی و ملی ما است یک رشته المپیکی و مدال های آن ارزشمند و برای مسئولان نظام حضور ورزشکران در این رشته در سطح جهانی حائز اهمیت است.

دادگر به جایگاه ورزش تیراندازی البرز اظهار داشت: فعالیت این استان در رشته تیراندازی نوپا و یا در حال توسعه است و تا ۲ سال پیش سالن خاصی برای تیراندازی در البرز نداشته ایم اما راه اندازی سالن و حضور در لیگ نشان از توسعه تیراندازی در این استان است.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.