استاندار البرز با عنوان اینکه بالغ بر 70درصد نیاز دارویی کشور در البرز تولید می شود، افزود: تولید در البرز مورد توجه ویژه استانی و ملی قرار گرفته و با مساعدت های مسئولان سطوح مختلف این امر بخصوص در حوزه دارو روند خوبی طی می کند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از یک شرکت تولیدات دارویی در البرز اظهار داشت: 70درصد تولیدات دارویی کشور در البرز است و شرکتی که امروز مورد بازدید قرار گرفت (تما) 10هزار نیرو دارد.

استاندار البرز گفت: با گزارش معاون اقتصادی استانداری و دریافت مجوزهای استانی گام های بیشتری برای اقدامات موثر این شرکت برداشته می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون سفرهای موثری از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری در البرز انجام شده که در سفرهای بعدی به حوزه کشاورزی توجه ویژه ای خواهد شد.

استاندار البرز افزود: ناحیه صنعتی زیبا دشت با 47 واحد صنعتی و اشتغال  900 نفر شناسنامه دار شده است. 

وی اضافه کرد: فعالیت خوب این شرکت دارویی در بخش صادرات نوید بخش فعالیت های بهتری در سال جاری است.

استاندار البرز ادامه داد: با تعامل و همراهی هایی که با حمایت دولت در البرز شاهد هستیم بسترها برای پیشرفت و رونق هر چه بیشتر فراهم است.

شهبازی همچنین در حاشیه مراسم افتتاح شتاب دهنده زیست فناوری سلامت فن یاخته که در گرمدره با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفت، افزود: امروز قراردادهایی در راستای توسعه تولیدات دارویی البرز منعقد شد.

شهبازی گفت: تولید در البرز مورد توجه ویژه استانی و ملی قرار گرفته و با مساعدت های مسئولان سطوح مختلف این امر بخصوص در حوزه دارو روند خوبی طی می کند.

وی افزود: امید است روند تولید دارو تا بی نیازی کشور از تمامی محصولات دارویی خارجی، روند تولید داخلی ادامه یابد.

در این مراسم با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاندار البرز، قرارداد تولید صنعتی بین شرکت های مستقر در شتاب دهنده فن یاخته و صاحبان صنایع دارویی و واکسن منعقد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.