معاون استاندار البرز گفت: مجموعه مسئولان مربوطه در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم ارتحال و همچنین اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نسل جوان نسبت به آرمان‌های امام خمینی اهتمام ورزند.

به گزارش ایلنا؛ علی درویش پور در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در آماده‌سازی شهر برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) توجه ویژه داشته باشند. 

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال افزود: با توجه به شرایط جامعه و موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه و همچنین در سطح بین‌الملل، دستگاه‌های اجرایی باید در امر اطلاع رسانی مراسم و همچنین آگاه سازی نسل جوان نسبت به آرمان‌های امام(ره) توجه ویژه داشته باشیم. دستگاه‌های انتظامی و امنیتی موظف هستند تا امنیت و آسایش کامل زائران را تامین کنند. تمامی شهرستان‌های البرز در ارائه خدمات به زائرین هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

درویش‌پور گفت: بازدید میدانی از دستگاه‌های اجرایی باید به طور مرتب تا سالروز ارتحال حضرت امام برای انسجام و هم افزایی بیشتر انجام شود. 

وی افزود: حضور مدیران استانداری البرز و همچنین مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان  در مرقد مطهر و میثاق با آرمان‌های حضرت امام از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.