به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از قطعه نخست کمربند ارتباط شرقی مهر شهر کرج و طرح توسعه بلوار آیت اله هاشمی رفسنجانی در کرج اظهار داشت:مدیریت شهری کرج با 13 هزار نیروی انسانی همت بالایی برای عمران و آبادانی دارد و پیشبرد امور نشان دهنده اتحادو هم افزایی در بین اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری است.
وی ادامه داد: اکنون شهر کرج تبدیل به یک کارگاه شده و شهردار پروژه های ارزشمندی که در گذشته آغاز شده بود ودر مقطعی نیز متوقف بود انجام داد.
استاندارالبرز بیان داشت: امسال با همدلی که در استان ایجاد شد و توجهی که دولت به البرز دارد به طور متوسط هر پنج روز یک مسئول کشوری به صورت رسمی در جلسات استانداری حضور می یابد.
شهبازی خاطر نشان کرد: تاکنون برای هرپروژه و طرحی که به مسئولان کشوری مراجعه کرده ایم ، جواب مثبت گرفته ایم.
به گفته وی،بحث فرودگاه پیام، خط 2 قطار شهری کرج و سایر پروژه ها از مواردی است که 13 عضو شورای شهر متحد برای عمران و آبادانی شهر تلاش می کنند و برای این طرح ها برنامه دارند.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه اختلاف سلایقی که در شورای اسلامی شهر کرج بین اعضا وجود داشته اسباب زحمت و نگرانی برای مردم ایجاد نکرد، اظهارداشت: رئیس شورای اسلامی شهر کرج در تامین این آرامش اثرگذاری فراوانی دارد.
شهبازی با بیان اینکه به آینده استان با همین وضعیت امیدوارهستم، گفت: یک همنوایی خوبی در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره ایجاد شده و جمع تیمی که الان در استان هستند، می توانند اثر گذار باشد تا ظرفیت های اشتغال در البرزبالا برود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه زمستان سال گذشته نرخ بیکاری در استان البرز کاهش چشمگیری یافت، بیان داشت: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم چرا که استان البرز مهاجر است و اگر مهاجرت تصاعد عددی است باید به شکل تصاعد حسابی ظرفیت ها را شکوفا کنیم.
وی در بخش پایانی صحبت هایش از علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج به خاطر احداث این پروژه در مدت زمان کوتا قدردانی کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که شهرهای بزرگ دارند بحث تردد و ارتباطات درون شهری است که این همت در کرج وجود دارد، ارتقاء یابد.
درآیین بهره برداری از قطعه نخست کمربند شرقی مهر شهرو توسعه بلوار آیت الله هاشمی نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، برخی مدیران کل استان، اعضای شورای اسلامی شهر کرج ، مدیران شهری و مردم حضور داشتند.
این پروژه که نقش موثری در روان سازی بخشی از ترافیک کرج دارد، با اعتبار 500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.