به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی ستاد ارتحال امام (ره) افزود: حضرت امام خمینی (ره ) دارای اندیشه مترقی برای اداره جامعه بودند و در دوران حیات و زندگی پربرکت خویش تمام وجود و هستی شان برای تحقق هدف ها و آرمان های انقلاب به کار بردند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین محورهای فعالیت ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام (ره ) امنیت زائرین است ،گفت: برای تامین امنیت زائرینی که در روز رحلت اعزام می شوند لازم است برنامه اجرایی دقیق وجود داشته باشد.
درویش پور بیان داشت: ایاب وذهاب زائرین به مرقد حضرت امام (ره) از دیگربرنامه هایی است که دستگاه های متبوع آن مشخص وموظف به تهیه وسایل در خور شان مردم فهیم استان البرز شدند.
وی در ادامه گفت:محتوای برنامه های فرهنگی که در این ایام طراحی واجرا می شود بسیار حائز اهمیت بوده و ضروری است که محتوای مناسب سنین مختلف در نظر گرفته شود.
معاون هماهنگی وامور عمرانی با تاکید بر نقش فرمانداری ها بیان داشت: فرمانداران استان موظف هستند به سرعت در شهرستانها ستاد ارتحال امام را تشکیل دهند.
درویش پور بابیان اینکه 2 نشست دیگر در قالب ستاد ارتحال امام (ره ) در البرز تشکیل می شود، خاطرنشان کرد: استاندار البرز انتظاردارند که تمام دستگاه ها تلاش مضاعف خود را برای هرچه با شکوه تر برگزارشدن مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) به کار برند و این همراهی وهمدلی تمام دستگاه های اجرایی را می طلبد.
8029. 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.