به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز افزود: خروجی کالا و یا خدمات از امتزاج 2 مولفه یکی منابع انسانی آموزش دیده و دیگری تجهیزات و امکانات است.
وی اظهار داشت: محل اغلب دستگاه های اداری البرز که چند سالی تبدیل به استان شده اجاره ای است به عنوان مثال ساختمان فرمانداری پیشین کرج امروز تبدیل به استانداری شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به استان شدن البرز نیروهای زیادی در ادارات این استان به کار گرفته شد اما هنوز تجهیزات، امکانات و فضای اداری لازم برای همکاران در سازمان های استانی نداریم.
شهبازی با بیان اینکه البرز همانند قطعه ای از بهشت است اظهار داشت: چالش هایی در این استان مطرح می شود که با توجه به ظرفیت های بالای آن نمی توان از آنها به عنوان چالش یاد کرد چرا که این استان تماما فرصت است.
وی با اشاره به مهاجرت های صورت گرفته به البرز گفت: در سرشماری سال 95، بیشتر جمعیتی که وارد استان البرز شده اند قاعده مند، باسواد و متمکن بوده اند و همین جمعیت در کمال آرامش با یکدیگر زندگی می کنند.
شهبازی گفت: 31 استان کشور هر کدام دارای مزیت های نسبی برای توسعه هستند و زمانی که مردم به سمت البرز مهاجرت می کنند بدین معنی است که در این استان کسب و کار، مکنت و شغل وجود دارد و زندگی جریان دارد.
وی ادامه داد: البرز دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است که انتظار می رود نگاهی ویژه و ملی به تامین و ارتقا امکانات، تجهیزات و فضای اداری استان صورت گیرد.
استاندار البرز افزود: با توجه به اقدامات و برنامه های دولت تدبیر و امید، سرانه های فضای البرز با رشد یک درصدی داشته و سرانه تخت بیمارستانی استان نیز از 0.4 به 1.4 رسیده است.
شهبازی گفت: هشت بیمارستان در استان از سال 92 تا الان ساخته شده که پنج واحد بهره برداری رسیده و سه واحد نیز تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.
وی گفت: البرز از سوی دیگر یکی از استان های مولد کشور است و در حوزه اعتبارات عمرانی در جذب در سال 97 از متوسط کشوری پائین نبوده ایم.
وی ادامه داد: بیش از سه هزار واحد تولیدی که 150 واحد آن دارای برند ملی است و در کشور و منطقه شهره هستند، در این استان مستقر می باشد و با وجود این ظرفیت نیروی کار ، کمترین آسیب ها را در حوزه کارگری در استان البرز داریم.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور از موسسه رازی اشاره و گفت: این موسسه با حدود 100 سال سابقه فعالیت نقش بسیاری در سلامت مردم داشته و دارد.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.