مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی به بیش از 142 هزار و 600 تن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز بیان کرد: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت در داروخانه، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی، کاردرمانی، گفتار درمانی، خدمات پزشکی و واکسیناسیون به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هزار و 717 نفر به بخش توانبخشی فیزیکی مراجعه کردند تصریح کرد: 203 تن از هموطنان در دو هزار و 324 جلسه کاردرمانی شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور هزار و 314 نفر در بخش قیزیوتراپی ادامه داد: 9هزار و 852 جلسه فیزیوتراپی برای 558 برادر و 756 خواهر مراجعه کننده به این بخش برگزار شد.

چرخساز درباره خدمات ارائه شده در مرکز ارتوپدی فنی جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: 300 جفت کفش و صندل و 335 جفت کفش چرمی توسط این جمعیت توزیع شد.

وی تصریح کرد: این معاونت ، سه وسیله کمک حرکتی ستون فقرات، 25 مورد ایمپلنت، 13 مورد بریس کوتاه و شش بریس بلند به مددجویان اهدا شد.

وی افزود: 124 مورد تعمیرات وسایل حرکتی و 42 وسیله حرکتی مصنوعی توتنبخشی مکانیکی توسط مرکز ارتوپدی فنی ارائه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز درخصوص سایر خدمات معاونت بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: سال گذشته، هزار و 331 نفر برای واکسیناسیون و 140 هزار و 883 تن به داروخانه این جمعیت مراجعه کردند و خدمات بهرمند شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.