منوچهر غفاری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت شهرک شقایق در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرک با حدود 900 واحد مسکونی در اواخر دهه 70 توسط یک شرکت انبوه ساز احداث شده است.
وی اضافه کرد: بیش از چهار هزار شهروند در این شهرک سکونت دارند که مدیریت شهری فردیس از ابتدای تاسیس تاکنون در راستای رفع مشکلات مناطقی همچون بلوار مارلیک، شهرک های ناز و شقایق تلاش کرده است.
شهردار فردیس با بیان اینکه شهرک شقایق در مرز 2 استان البرز و تهران واقع است، تاکید کرد: با توجه به اینکه این شهرک هنوز از شرکت شهرک ساز مربوطه تحویل گرفته نشده است، مدیریت شهری فردیس نمی تواند خدمات رسانی گسترده به آن داشته باشد.
وی در پاسخ به سئوال یکی از اهالی شهرک شقایق درخصوص نبود مرکز خرید و بازار روز در این شهرک، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس در حال مطالعه و بررسی برای احداث یک بازار روز با مشارکت بخش خصوصی درشهرک شقایق است.
به گفته غفاری، توافقاتی در این خصوص انجام شده و موضوع طی لایحه ای به شورای اسلامی شهر ارسال شده تا در صورت تصویب، بازارچه مذکور با همکاری بخش خصوصی احداث و راه اندازی شود.
وی در بخش دیگری ازسخنانش از تهیه طرح خط پروژه ای برای تعریض معبر و پیاده راه حاشیه جاده ملارد تا شهرک شقایق موسوم به بلوار مارلیک خبر داد و اضافه کرد: این طرح در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس تصویب شده و اکنون در کمیسیون ماده 5 استان البرز در حال بررسی است.
وی عنوان کرد: با تصویب این طرح در احداث پروژه های مختلف خدماتی و مسکونی شاهد پیشرفت در این محور خواهیم بود.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.