به گزارش ایرنا، سودابه رادفر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این ایام، دفاتر پست بانک فعال و تیم ویژه ای برای بازرسی از نحوه خدمات دهی به مردم مشخص شده است.
وی اضافه کرد: در محور کرج – چالوس نیز 2 سایت اضطراری برای تقویت مکالمه تلفن همراه مسافران طراحی و تمهیدات ویژه ای به این منظور دیده شده است.
رادفر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم وزارت ارتباطات، فناوری و اطلاعات جلوگیری از رانت است، خاطر نشان کرد: هدف ما این است که برای تمام فعالیت ها از جمله کسب و کارهای نوین و فعالیت های استارت آپی راه باز باشد که به همین منظور در حال تدوین کردن سند راهبردی و جامعی برای عدالت محوری و جلوگیری از هر گونه رانت در این حوزه ها هستیم.
وی با بیان اینکه از صنایع بزرگی که در حال ورشکستگی هستند نیز نباید غافل شد گفت: استارت آپ های موفق در استان مورد حمایت هر چه بیشتر قرار می گیرند.
رادفر در ادامه با اشار ه به اینکه زیر ساخت های ارتباطی در استان البرز وضعیت خوبی دارند افزود: در خصوص تلفن ثابت نیز هر متقاضی می تواند در مدت زمانی حداکثر یک ماهه تلفن را تحویل بگیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات استان در مکان هایی که مشکل ارتباطی دارند، موضوع تملک زمین و جانمایی دکل های اپراتورها است خاطر نشان کرد: هدف ما این است که در حوزه زیر ساختی در تمامی شهرها و روستاهای استان بتواند اقدامات اساسی انجام دهد اگر چه زیر ساخت های موجود نیز تکاپوی نیازهای استان را می دهد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.