مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج از گنجاندن عنوان دوره سلامت تن و روان در تقویم آموزشی شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین سعیدی سیرایی با اعلام این خبر افزود: این مهم با هدف اهمیت دادن به سلامت جسمانی و روانی پرسنل توسط اداره آموزش شهرداری برنامه ریزی شده است.

این مسئول به آسیب‌های بدنی ناشی از پشت میز‌نشینی به مدت طولانی در ساعات اداری اشاره کرد و گفت: هدف از این دوره‌ها پیشگیری و درمان است که با برگزاری دوره‌های ورزشی و اجرای حرکات اصلاحی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره ورزشی علاوه بر سلامت روحی وروانی فرد، بر ظرفیت اجتماعی وی نیز تاثیر مثبتی می گذارد، بیان کرد: این موضوع به ویژه برای پرسنل شهرداری که روزانه با افراد زیادی مراوده دارند بسیار مهم است و می تواند نقش به سزایی در تکریم ارباب رجوع ایفا کند.

سعیدی با اشاره به تاثیر ورزش در تغییر رفتار فردی ،عنوان کرد: از دیگر کارکردهای این مهم آرام سازی محیط اداری وپرورش قوای ذهنی و رفع خستگی فکری است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج بروز خستگی‌های ناشی از انجام کار اداری برای پرسنل را امری طبیعی خواند و گفت: این دوره ورزشی نقش به سزایی در پیشگیری از بی حوصلگی وخستگی دارد و در کنار آن زمینه‌ساز ایجاد و تقویت حس کارآمدی وتعهد در فرد می‌شود.

این دوره ورزشی _آموزشی برای 20 جلسه پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.