محمد امین بزازی پور فرشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای محقق ساختن هر چه بیشتر این مهم نیاز است تا مسئولان همکاری لازم را داشته باشند، افزود: دولت توجه ویژه ای به این بخش دارد و انتظار ما از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی این است که مطالبات استان را برای جذب اعتبارات در این بخش از وزارت نیرو پیگیری کنند.
وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب چاه شماره سه شهرک صنعتی نظرآباد البرز خبر داد و گفت: ایستگاه و خط انتقال چاه شماره سه آب شرب شهرک صنعتی نظرآباد از پروژه های مهم است که با بهره برداری از آن، مشکل آب مورد نیاز صنعتگران این شهر برطرف می شود.
بزازی پور فرشی گفت: با اتصال این شبکه به مخزن آب شهرک نظرآباد، میزان آبرسانی از چهار لیتر بر ثانیه به 40 لیتر بر ثانیه افزایش می یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد 2 برابری انعقاد قراردادهای واگذاری زمین توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در همین مدت 43 قرارداد واگذاری زمین داشتیم که 2 برابر پارسال است.
بزازی پور فرشی ادامه داد: مساحت اراضی واگذار شده نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 2 برابری داشته است.
وی ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌ها و بهبود شرایط برای ورود سرمایه‌گذاران به خصوص در شهرک صنعتی استان، تخفیف و مشوق ها از جمله دلایل رشد این قراردادها بوده است.
سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.