به گزارش ایرنا،محمد جواد کولیوند روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندارالبرز افزود: امروز وحدت را باید به صورت عملی در جامعه ایجاد کرد تا مردم نسبت به خدمات دهی هرچه بیشتر مسئولان امیدوار ترشوند.
وی ادامه داد: موضوعی که امروز دشمنان پس از چهل سال از پیروزی انقلاب روی آن دست گذاشته اند معیشت مردم است و با حربه های مختلف درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند.
کولیوند گفت: بهترین روش آن است که نسبت به کارها وحدت داشته باشیم و اگر مشکلاتی است باید شفاف اطلاع رسانی کرد تا بسترها برای ابهامات بوجود نیاید.
وی اضافه کرد: درآمد دولت ازسه بخش مالیات، فروش نفت واموالی است که دولت به فروش می رسند بنابراین یکی از بحث های جدی در مجلس در بودجه این موضوع مهم خواهد بود که زیرساخت های دقیقی برای امورمالیاتی فراهم شود.
نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و بخش آسارا درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه اندازی هرچه بیشتر صندوق الکترونیکی فروش سبب کدگذاری و ممانعت از قاچاق کالا می شود.
وی اضافه کرد: بنابراین صندوق الکترونیکی فروش می تواند قیمت راکنترل کند و البرز زیرساخت ها را دراین زمینه دارد.
کولیوند گفت: فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام یک فرصت برای البرز است که باید از این فرصت هرچه بیشتر بهره برد.
وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور پس ازفراز و نشیب های متعدد استاندارالبرزرا انتخاب کرد اما نکته مهم مورد توجه قراردادن چهار محور مهم دراین استان است.
کولیوند گفت: راه های البرز که پروژه های کمربندشمالی ، ادامه همت ،قطعه اول تهران – شمال و کمربندی آبیک – چرمشهر را در دست اجرا دارد از اهمیت بالایی برخوردا است .
وی اضافه کرد: میلیون ها لیترسوخت و وقت مردم درراه های البرز به دلیل ترافیک هدرمی رود که لازم است توجه بیشتری به این مهم شود.
کولیوند گفت: معیشت مردم ، درگیری هایی که در مباحث موسسات مالی و اعتباری است نیز باید مدنظر قرارگیرد.
کولیوند تاکید کرد: توجه به معیشت مردم از واجبات است که دراین زمینه به بهترین گزینه یعنی اشتغال باید توجه شود.
وی افزود: خروج از بحث های حاشیه ای استاندار وحدت و هماهنگی گره گشا مشکلات البرز است و اقدامات خوبی در زمینه اشتغال البرز در دوره قبل صورت گرفته است.
دراین آیین فرمانداراشتهارد و مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز از زحمات بی دریغ محمد علی نجفی استاندارسابق البرز قدردانی کردند .
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.