به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز دوشنبه در همایش روز جهانی ایدز که در باشگاه فرهنگی ،ورزشی میلاد کرج برگزار شد، اظهارداشت: اولین موضوعی که دربحث آسیب های اجتماعی باید بپذیریم این است که در فضای مجازی نمی توان برای واقعیت ها تصمیم بگیریم زیرا با اطلاعات غلط به نتیجه صحیح دست پیدا نمی کنیم.
وی بیان داشت : آسیب های اجتماعی به قدری از نظر درجه حساسیت در کشوربالا است که از زوایای مختلف فرهنگی، قومی،مذهبی و غیره باید به آنها پرداخت.
کولیوند خاطرنشان کرد: اگر کشور بخواهد در مسیر کنترل آسیب های اجتماعی موفق عمل کند باید بانک اطلاعات واقعی تشکیل دهد.
وی گفت: آسیب های اجتماعی تا آنجا اهمیت دارد که هر 6 ماه یک نشست در محضر مقام معظم رهبری برگزار می شود و معظم له نشست را مدیریت می کنند.
کولیوند اظهارداشت: فرار از واقعیت ها ما را به نتیجه مطلوب نمی رساند، قوای مقننه، قضاییه و مجریه هر کدام وظایفی در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی دارند که پیشنهاد می شود، متولیان یک دبیرخانه مشترک برای این موضوع فعال کنند.
رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس شورای اسلامی اظها داشت: خلا و کاستی های قانونی در بحث آسیب های اجتماعی باید برطرف شود.
وی بر درمان معتادان و بیماران مبتلا به ایدز تاکید کرد و گفت: پیشگیری و درمان در این 2 مقوله بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
همایش روز جهانی ایدز با حضور کارشناسان و مسئولان اجرایی و شماری از مبتلایان به ایدز در کرج برزار شد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.