سرپرست استانداری البرز، گفت: مجموعه استان برای به زیستن شهروندان، تمامی تلاش خود را به کار بگیرد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی امروز در بازدید از شیرخوارگاه امام علی (ع) و مرکز 123 اورژانس اجتماعی استان البرز ضمن اشاره به روز جهانی منع خشونت علیه زنان و با تبریک به مناسبت هفته وحدت، اظهار داشت: اخلاق اسلامی و ادب حکم می کرد با توجه به مناسبت های یاد شده، دیداری با همنوعان خود که در حوزه اجتماعی دچار نقصان و کمبودهایی هستند، داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این بازدید با همراهی جمعی از مدیران کل استان از شیرخوارگاه امام علی (ع) و اورژانس اجتماعی البرز بازدید کرده و در جریان روند امور آنها قرار گرفتیم.

شهبازی گفت: فعالیت های سازمان بهزیستی استان که عاشقانه از کودکان بی سرپرست این مرز و بوم نگهداری کرده و در راستای تعلیم و تربیت آنها اقدام می کنند، قابل قدردانی است.

وی افزود: بررسی های صورت گرفته و گزارش های ارائه شده از اقدامات اورژانس اجتماعی، حاکی از این موضوع است که این مجموعه به توفیق نزدیک است.

شهبازی افزود: طی مدت حضورم در البرز از برخی محل های زیرمجموعه حوزه بهزیستی نیز بازدید داشتم که شواهد موجود حاکی از آن است که تیم خوب بهزیستی البرز پای کار و آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید مقرر شد برای تعمیرات و تجهیزات و ... اعتباری در نظر گرفته شود و در اولین فرصت تخصیص یابد. 

سرپرست استانداری البرز گفت: این بازدید ها مستمر خواهد بود و مجموعه استان برای به زیستن گروه هدف تلاش وافری خواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.