به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی عصر روز شنبه در آئین آغازین رزمایش هفته دفاع مقدس وبزرگداشت
5 هزارو250 شهید استان البرز که در منطقه عملیاتی لشکر 10 سید الشهدا (ع) برگزار شد، افزود: امروز پس از 40 سال دشمن تلاش می کند که فتنه گری هایش را تجمیع کند تا به نتیجه برسد.
وی اظهار داشت: بیش از 200 هزار شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی شده تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.
مولایی گفت: اگر بتوانیم از آورده های 8 سال دفاع مقدس و شهدا درست استفاده کنیم، امروز که در محاصره شدید و فشارهای دشمن قرار گرفته ایم می توانیم به خوبی مشکلات را پشت سر بگذاریم.
وی بیان داشت: اگر درس های دفاع مقدس را یکبار دیگر مرور کنیم می بینیم که اول انقلاب چیزی از لحاظ تعداد و تجهیزات نداشتیم ولی خدا توفیق داد تا داشته هایمان را کف دست بگیریم و برای اهداف انقلاب اسلامی تقدیم کنیم.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس کمک های زیادی از همه جای دنیا به عراق می شد به طوریکه اگر 5 هزار تانک دشمن داشت ما 4 هزارتانک را زدیم و یک هزار و 500 را به غنیمت گرفتیم.
فرمانده سپاه البرز اظهار داشت: یکی دیگر از درس های دفاع مقدس وحدت بود که رزمندگان اسلام در سایه آیه قرآن و «و اعتصموا بحبل الله جمیعا» پیروزی های بزرگ خلق کردند.
مولایی قطع امید از تمام قدرت های دنیا و امید به خدا را درس دیگر هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: قطع امید از تمام قدرت های دنیا به لطف خداوند پیروز میدان شدیم.
وی اظهار داشت: اکنون دشمن که پشت دروازه های ماست باز هم نیاز به این درس ها داریم.
فرمانده سپاه البرز تاکید کرد که اقتصاد مقاومتی را باید با تکیه بر « ما می توانیم» پیاده سازی کنیم.
وی گفت: درس ها و عبرت های دفاع مقدس نیاز به بازشناسی و بازخوانی درست دارد تا از آن درس بگیریم زیرا درس های بزرگی بوده که می تواند ما را قرن ها بیمه کند.
در این آیین کاروان که نمادین اسرای کربلا نقش آفرینی هنری کردند و پیکر پاک 2 شهید گمنام میهمان این کنگره ملی شد.
در این رزمایش و بزرگداشت، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است.

6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.