استاندار البرز گفت: امروز کشور با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن روبرو است و لازم است سنگر دفاع مقدس به سنگرهای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه در کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس و در جمع نیروهای مسلح ارتش، بسیج و سپاه پاسداران استان البرز، گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور خون های پاکی است که برای حفظ انقلاب اسلامی، جاری شده است.

وی با عنوان اینکه دفاع مقدس با روحیه ایثار، دفاع و غیرت فرزندان این آب و خاک انجام شد، افزود: 38 سال پیش، مردم بزرگ ایران در برابر تجاوز خشونت بار به پیروی فرهنگ عاشورایی از شرف و عزت خود دفاع کردند.

نجفی یادآور شد: صدام از تمام داشته‌های مستکبرین بهره برد و برای خوش خدمتی با بمب و موشک حمله کرد اما دلیر مردان و دلاور زنان، عاشقانه ایستادند و شهادت را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: باید بدانیم انسجام ملی و اطاعت از رهبری، کلید واژهای برای فشارهای خارجی و بین‌المللی است و امروز، سنگر دفاع مقدس به سنگرهای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه در کشور تبدیل شده تا علاوه بر حفظ خون شهدا، پیشرفت ایران اسلامی را رقم بزنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه امروز ایران با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگین دشمن، روبرو است، اذعان داشت: در برابر دشمنی قرار گرفته‌ایم که به عهد و پیمان خود نیز احترام نمی‌گذارد و هفته دفاع مقدس، بهترین فرصت است که ایجاد روحیه همدلی و ایستادگی مردم، می تواند امیدوار کننده باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.