مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر آباد از برگزاری همایشی با موضوع "کشت کلزا و تجلیل از تولیدکنندگان برتر سال زراعی 97-96" خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج الماسی در جمع خبرنگاران گفت: به همت جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد و با همکاری کانون بسیج مهندسان کشاورزی این شهرستان، همایشی با موضوع "کشت کلزا و تجلیل از تولیدکنندگان برتر سال زراعی 97-96" در فرهنگسرای هنر سید جمال‌الدین با حضور مسئولان  استانی و شهرستانی و همچنین بهره‌برداران برگزار شد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر‌آباد در خصوص اهداف کلی از برگزاری این همایش، عنوان کرد: کلزا یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای تناوب در کشت گندم و جو است و همچنین  کشت کلزا به نوعی حمایت از کالای ایرانی  محسوب می‌شود.

وی در ادامه به ثبت رکورد عملکرد کلزای استان با رقم 6 هزار و 200 کیلوگرم در واحد سطح طی سال زرعی 97-96 به نام شهرستان نظرآباد اشاره کرد و افزود: این نتیجه، حاصل تلاش و کوشش کشاورزان و کارشناسان است.

الماسی تصریح کرد: در این جلسه نحوه توزیع ارقام  کلزا در سال زراعی 98-97 در سطح شهرستان نظرآباد و همچنین مدیریت مزارع کلزا از لحاظ آفات و علف های هرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان از 11 نفر از تولیدکنندگان برتر شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.