در پایان معاملات امروز، یکشنبه، 559 نماد در صف فروش و 22 نماد در صف خرید قرار گرفتند و مجموعا 779 نماد منفی و 42 نماد مثبت بودند. امروز 95 درصد بازار منفی و فقط 5 درصد بازار مثبت بود و 577 میلیارد تومان سرمایه حقیقی هم از صندوقهای درآمد ثابت و 418 میلیارد تومان نیز از معاملات خرد بازار خارج شد. با خروج سنگین سرمایه از صندوق‌های درآمد ثابت، شاهد افزایش مالکیت حقیقی 949 میلیارد تومانی در بین صندوق‌های با پشتوانه طلا هستیم.

گروه اقتصاد و درآمد: در حالی که روز گذشته، شاهد افت 24 هزار واحدی بازار بودیم، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش بیش از 19 هزار 959 واحدی واحدی به 2 میلیون و 21 هزار واحد رسید. شاخص کل هموزن 5 هزار واحد منفی و ارزش معاملات نیز 13454.86 میلیارد تومان و ارزش معاملات خرد نیز 1526.41 میلیارد تومان بوده.

به گزارش جماران، در پایان معاملات امروز، یکشنبه، 559 نماد در صف فروش و 22 نماد در صف خرید قرار گرفتند و مجموعا 779 نماد منفی و 42 نماد مثبت بودند. امروز 95 درصد بازار منفی و فقط 5 درصد بازار مثبت بود و 577 میلیارد تومان سرمایه حقیقی هم از صندوقهای درآمد ثابت و 418 میلیارد تومان نیز از معاملات خرد بازار خارج شد. با خروج سنگین سرمایه از صندوق‌های درآمد ثابت، شاهد افزایش مالکیت حقیقی 949 میلیارد تومانی در بین صندوق‌های با پشتوانه طلا هستیم.

ارزش بازار بورس تهران در پایان معاملات امروز به عدد ۶۵,۹۹۴,۴۶۷ میلیارد ریال کاهش یافت.

نمادهای فملی، فولاد، وبملت، حکشتی، ومعادن، شپدیس و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و فولاد، ذوب و فملی در زمره پرتراکنش‌ترین‌های امروز بورس تهران بودند.

در بازار فرابورس شاخص کل ۱۳۳ واحد افت داشت و به سطح ۲۱ هزار و ۳۳۴ واحد رسید. و نمادهای آریا، فزر، انتخاب، حسینا، فصبا، سپیدار و بپاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.