اخلاص امام امت و اراده پر صلابت ایشان در تاسیس این نهاد و جان باختگی جهادی ها به امر ولایت و امام امت عامل توفیق این نهاد در خدمت بوده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به همراه معاونان، مدیران کل، روسای موسسات تحقیقاتی و کارکنان این وزارتخانه در آستانه سالروز فرمان حضرت امام خمینی(س) مبنی بر تاسیس جهاد سازندگی، با حضور در حرم مطهرحضرت امام خمینی(س) با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبری جماران، آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) و تبریک سالروز فرمان حضرت امام خمینی(س) مبنی بر تاسیس جهاد سازندگی گفت: جهاد سازندگی به مانند یک ستاره درخشان در بدن تنومند انقلاب اسلامی می درخشد و منشا برکات فراوان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این نهاد در دل محرومین، روستاها و هر جایی که احساس می شد انقلاب اسلامی به حضور جهاد نیاز دارد حاضر شد و به خدمت پرداخت. اخلاص امام امت و اراده پر صلابت ایشان در تاسیس این نهاد و جان باختگی جهادی ها به امر ولایت و امام امت عامل توفیق این نهاد در خدمت بوده است. پیامبران بزرگترین خادمان تاریخ بوده اند و منشا خدمات بسیاری برای جامعه خود بوده اند.

وی ضمن تقدیر از فرمان مدبرانه حضرت امام خمینی(س) مبنی بر تاسیس جهاد سازندگی افزود: خدمت به محرومین، آباد کردن کشور و حضور در عرصه دفاع مقدس و تقدیم بیش از سه هزار شهید از افتخارات این نهاد مقدس است.

در ادامه این مراسم علی دارابی به بیان خاطراتی از تاسیس و فعالیت جهاد سازندگی پرداخت و سپس حاج صادق آهنگران به مداحی پرداخت.

در پایان نیز حاضران با نثار تاج گل و قرائت فاتحه در حرم مطهر امام خمینی(س) به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند و جهت تجدید میثاق با آرمان های شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بهشت زهرا حاضر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.