وام مسکن جدید در سال 1403 اعلام شد + شرایط

طبق تبصره 13 قانون بودجه امسال، بانک مرکزی مکلف است به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان معسر با معرفی نهادهای مربوط و تایید سامانه رفاه ایرانیان مبنی بر قرارداشتن این افراد در سه دهک اول درآمدی، وام قرض الحسنه مسکن محرومین به مبلغ 4 میلیارد ریال پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ شرایط جدید وام مسکن اعلام شد.

بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه جدیدی شرایط پرداخت وام قرض الحسنه مسکن محرومین را در قالب ودیعه و ساخت مسکن ابلاغ کرد.

طبق گزارش تسنیم، طبق تبصره 13 قانون بودجه امسال، بانک مرکزی مکلف است به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان معسر با معرفی نهادهای مربوط و تایید سامانه رفاه ایرانیان مبنی بر قرارداشتن این افراد در سه دهک اول درآمدی، وام قرض الحسنه مسکن محرومین به مبلغ 4 میلیارد ریال پرداخت کند.

بانک مرکزی در بخشنامه ابلاغی جدید به بانک های عامل تأکید کرد: نظر به اطلاق عنوان "وام قرض الحسنه مسکن" در حکم قانونی فوق و از طرفی، تصریح عناوین ودیعه، خرید و ساخت مسکن در قسمت صدر بند ث تبصره مزبور، تسهیلات قرض الحسنه موضوع جز 4 بند اخیرالذکر، در هر یک از قالب های ودیعه، خرید و ساخت مسکن قابل پرداخت می باشد.

بانک مرکزی همچنین مجددا تأکید کرده که با عنایت به مراتب فوق و نظر بخش حقوقی این بانک، پرداخت تسهیلات یادشده در هر یک از عناوین بالا از سوی آن بانک قابل اقدام می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید