زمان عرضه ایکس 77 خودروی جدید مدیران خودرو

برند ام‌وی‌ام قصد دارد در شش ماه دوم سال از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، این مدل ایکس 77 نام دارد و مدلی جدید از سری X ام‌وی‌ام است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ سری X مدیران خودرو که تحت برند ام‌وی‌ام به بازار عرضه می‌شود.

مدل‌های این سری شامل کراس‌اوورهای کامپکت و پرفروشی همچون ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس و ایکس ۵۵ پرو می‌شود. ایکس ۷۷ خودرویی است که از نظر کیفیت و امکانات در صدر این لیست قرار می‌گیرد و مدل‌های مختلف کره‌ای، ژاپنی و اروپایی را به چالش می‌کشد.

طراحی اسپرت، سواری نرم و پرقدرت و امکانات متعدد و جذاب موجب شده تا جوانان و افرادی که به دنبال ارتقا خودرو خود از محصولات داخلی هستند به سراغ این خانواده خودرویی بیایند. اما ایکس ۷۷ خودرویی خواهد بود که به عنوان پرچمدار برند ام‌وی‌ام، تمرکز بیشتری بر روی استحکام و ایمنی خودرو دارد و با طراحی متفاوت، بیشتر مناسب خانواده‌ها خواهد بود.

ام‌وی‌ام به دنبال آن است تا با این خودرو سطح جدیدی از ایمنی را برای محصولات خود تعریف کند، ایکس ۷۷ محصولی است که با بدنه‌ای مستحکم‌تر، ویژگی‌های ایمنی بیشتر و رادارهای متعدد شامل سیستم پیشرفته کمک راننده ADAS به بازار می‌آید. این مدل برای خانواده‌هایی که به دنبال خودرویی قابل اطمینان برای سفرهای شهری و بین شهری هستند انتخابی ایده‌آل است و نگرش ام‌وی‌ام برای تولید خودروهای ایمن و مطمئن را نشان می‌دهد. به زودی اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید